martes, 2 de febrero de 2010

Aurkezpena

Kaixo lagunok Soraia naiz magisteritza ikasle bat, nire bloggean bullying-ari buruz hitz egite erabaki dut, gaur egungo gai garrantzitsu eta serio bat iruditzen zaidalako. Eskola askotan gero eta gehiago izaten dira bullying-a jasotzen hari diren ikasleak eta komenigarria izango lirake etorkizuneko irakasle moduan gai honi inguroko informazioa batzea eta menperatzea, topatzen baditugu halako kausak irtenbide bat bilatzeko kapazak izateko.Horretarako interneta erabiliko dut informazio iturri bezala eta bertan topatuko dudan informazio interesgarriena hemen bertan jasoko dut, guztien eskuetan egon dadin informazio hori eta.Ipin dezagun guztien artean arazo larri honi irtenbide bat, ezin dugu baimendu bullying-a jasotzen duten pertsonen portsentaia denbora joan ahala, gero eta handiagoa izatea.Beraz, anima gaitezen eta goazen "mundu ilun" honen inguruan lan egitera.

No hay comentarios: